Warunki Uczestnictwa

Drogi Rodzicu! By odpowiednio przygotować dziecko na trening należy zadbać o trzy aspekty:

– przygotowanie mentalne: pamiętajmy by być  15 minut przed treningiem! Pozwoli to zawodnikowi oswoić się z otoczeniem oraz skoncentrować już od początku zajęć. Postaraj się także aby dziecko nie spało w drodze na trening (np. w samochodzie). Nawet krótka drzemka i wybudzenie tuż przed treningiem znacznie odbija się na aktywności zawodnika podczas zajęć.

– przygotowanie dietetyczne: trening związany jest z wydatkowaniem energii oraz utratą płynów. Pamiętaj o zabraniu dla dziecka butelki wody oraz zdrowej przekąski zaraz po treningu (np. banan). Czym szybciej młody zawodnik uzupełni utracone substancje odżywcze, tym łatwiej się zregeneruję! Będzie miał siłę zająć się wieczornymi czynnościami (np. zadaniem domowym).

– przygotowanie sprzętowe: odpowiedni strój na zajęcia to podstawa. Nie zapomnij o wygodnych sportowych butach, dostosowanych do typu nawierzchni oraz pogody. Ważne jest także, prawidłowe dobranie ubioru w zależności od pogody (ortalion, dres, bielizna termoaktywna). Bądź przygotowany na zamianę warunków atmosferycznych podczas treningu!

POBIERZ REGULAMIN I KWESTIONARIUSZ OSOBOWY

REGULAMIN AKADEMII – pobierz

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY -pobierz